söndag 26 oktober 2014

Topping NX1 in action med Galaxy S5 och Sony MDR-ZX700 ...

... det låter rent ut sagt förbaskat bra! Den bärbara motsvarigheten till ett bauta-slutsteg för hemmastereon  :-)





De specifika lurarna på bilden(Jag använder Sennheiser HD429 en hel del också när jag rör på mig, HD429 har mycket bättre bas men är inte lika komfortabla och har en lite ömtålig och lång sladd, basen är hursomhelst inget problem när Sony-lurarna drivs av en dedikerad förstärkare - de blommar ut ordentligt i botten av registret när det finns kraft att ta av. Hemma använder jag mest Sennheiser HD600 som jag bara är nöjd med, punkt.):



Sound Monitoring Headphones (Black)

Model:

MDR-ZX700




Features

  • Large 50mm driver unit reproduces a wide frequency range, broader dynamic range and accurate sound
  • 360 kJ/m3 high power neodymium magnets are used to reproduce clear mid-range sounds and wealthy low range sounds
  • Resists high power input up to 2,000mW
  • Noise isolation earpad with pressure-relieving urethane cushion for a good attenuation of ambient noise and a comfortable fit
  • Single-sided cord
General
Type Closed, dynamic (circum-aural)
Driver Unit 50mm, dome type (OFC Voice Coil)
Sensitivity 106dB/mW
Power Handling Capacity 2,000mW (IEC)
Impedance 24ohms at 1kHz
Frequency Response 5-40,000 Hz
Cord Single-sided OFC Litz cord
Cord Length 1.2m
Plug Gold-plated stereo mini plug
Weight (Without Cord) Approx. 260g
Supplied Accessories Extension cord (1.8m, Gold-plated stereo mini jack - Gold-plated stereo mini plug), Operating Instructions


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar